RSS

vineri, 4 decembrie 2009

Imnul neoficial al Romaniei

In sfarsit un imn ce ne reprezinta pe noi romanii...:))


Uite si versurile...;)...

E ziua ta Romaniaaa...

Ref.
Mi-am zis nu
Nu mai visa
Asta-i Romania
Si tu nu o poti schimba
Trezeste-te din vis
Aici nu-i paradis;
Mi-am zis nu
Nu mai visa..A...A...
Astai tara ta
Astaai taraa taa..A...A..

Eram pe zebra
Puteam sa jur c-ai verde
Doamna din jeep s-a facut ca nu ma vede
Ea n-a franat sa nu-si uzeze cauciucu
Si-am decolat ca un balon sutat de Mutu
Sa minunat multimea de asa aterizare
Si-atunci a zis un nene ,,Chema-ti bai o salvare!"
Eu m-am gandit ca nu-i momentu meu sa mor
Si-am intrat direct in lumea viselor.
Toti oamenii din jur au sarit sa ma ajute
Si doua ambulante au venit in 3 minute
Femeia din masina plangea cu jale
Si ma ruga s-o iert ca ma umple de parale
Cand am ajuns la spital in garaba cea mai mare
Am inceput sa ma scormonesc prin buzunare
Doctorii oripilati zicea ,,Stati, stati nu trebuie sa dati!"

Refren...x1

Mi-a zis domn' doctor sa nu umblu in buzunar
Ca are 5000 de euro salar
Ca-n Romania toata lumea e cinstita
Nimeni nu se gandeste niciodata sa ia mita
Politia nu exista, nimeni nu fura
Romanii nu se dusmanesc si nu se injura
N-avem gripa porcina si nici epidemii
In farmacii se vand numai...jucarii
Toti pensionarii nostrii sunt milionari
Iar media de viata e 114 ani
Si toti batranii sunt ingrijiti frumos
Si-au angajat italinece sa ii stearga in dos
Romania are cea mai puternica armata
Supara dotata, super respectata
Daca maine dimineata ar fi razboi
Am ramane numai nooi

Refren....x1

Daca esti german, olandez sau filipinez
Hai sa faci un ban, pe santierul meu sa te angajezi
Daca esti german, olandez sau filipinez
Hai sa faci un ban, pe santierul meu sa te angajezi
Cea fost in capul meu, mi-am dat seama ca visez
Cand m-a muscat de fund un caine maidanez,
Eram zbarlit garamada, tot frana si botit
Cucuona cu jeepanu' nici macar nu a oprit
Nu mai aveam nici geaca, nici tenesi in picioare
Statea un ceas in strada, nici urma de salvare
Aici nu e Bisari, e Romania frate
Cu totii itsi uram bun venit in Realitate!
Baaai Patrïotule!!!

Refren... x2

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu